Sinds jaar en dag kent onze gemeente een aantal mannen- en vrouwenverenigingen en Bijbelkringen. Een seizoen lang wordt eens per twee weken de Bijbel geopend en ontmoeten de leden elkaar. Een mooie gelegenheid om door de week bezig te zijn met het verrijken van Bijbelkennis en verdieping van het geloof. U bent van harte welkom op één van onderstaande kringen:

Samen bidden, samen zoeken
Naar het plan van onze Heer
Samen zingen en getuigen
Samen leven tot Zijn eer!
Ook in de werkweek!

Het komende seizoen, 2023-2024 hopen we weer te starten met verschillende vrouwenverenigingen en –kringen. De Bijbel gaat open en we gaan daarover in gesprek, maar er is ook ruimte voor ontmoeting en gesprek.

Van harte welkom!!

Vrouwenochtend

Eens per drie weken op vrijdagmorgen van 9.00 tot 10.30 uur in De Arendshof. Voor de kinderen is er oppas.

Marjolein van den Bosch
Jenneke Blok
Marijke Wolbers

Vrouwenvereniging Hoef

Eens per twee weken op maandag om 19.30 uur in verenigingsgebouw ‘Hoef’

Hannie Bosch voorzitter

Martie Bakker secretaresse

Vrouwenbijbelstudiekring

‘Bij de Bron I’

Eens per twee weken op maandag om 19.45 uur in De Aker.

Inge Blok voorzitter

Ina van de Ridder secretaresse

ina.vande.ridder@solcon.nl

Vrouwenbijbelstudiekring

‘Bij de Bron II’

Eens per twee weken op dinsdagmorgen van 9.30 tot 11.00 uur in De Aker. Voor de kinderen is er oppas.

Riekie Schuurman voorzitter
Jeannet Rens secretaresse

Vrouwenbijbelkring

Hettie Boer,

Leny van Ganswijk

Vrouwenvereniging ‘Hanna’

Eens per twee weken op maandag om 19.30 uur in de zaal bij de Zuiderkerk.

Mevr. Van Zwet-Harteveld  voorzitter

E. van Wijk-Haverkamp secretaresse

Het komende seizoen, 2023-2024 hopen we weer te starten met verschillende mannenverenigingen

Mannenvereniging
‘De Heere is mijn kracht’

Eens per twee weken op maandag om 19.30 uur in De Aker.

Ds. G.C. Klok voorzitter

Mannenvereniging ‘Wees een zegen’