alpha

Alpha 2023 Schuif aan!

Alpha is bedoeld voor zoekers buiten én binnen de kerk. Ben je zelf zo’n zoeker die zich afvraagt wat geloven nu voor je betekent? Of wat de zin van je leven is? Schuif aan bij Alpha! Maar u/jij kunt ook verschil voor iemand maken door een familielid, collega, sportmaatje, studiegenoot, buurvrouw/man te wijzen op, of uit te nodigen voor Alpha! Samen komen kan ook. Jouw uitnodiging kan iemand dichter bij God brengen en rust, herstel en liefde geven. Daar hebben we als team al heel veel verandering voor mensen mogen zien in de afgelopen jaren. Gewoon eens vragen: “He, binnenkort start er een Alpha. Vind je het leuk om met me mee te gaan naar de informatieavond en samen te kijken of het iets voor je is?” Je kunt ook bidden of God iemand in je gedachten wil brengen om uit te nodigen. Wat is het mooi wanneer u/jij op deze manier iemand kunt helpen Gods liefde voor het eerst of opnieuw te gaan ontdekken.

Alpha staat voor:

Allemaal welkom

Luisteren, leren en lachen

Patat en pizza (oftewel samen eten)

H elpen en er zijn voor elkaar

Alle vragen mogen gesteld

Van harte welkom op de startavond op 7 sept. a.s. in de Grote Zaal van de Zuiderkerk. Inloop met koffie/thee vanaf 19.30 uur, aanvang programma 20.00 uur. Deze avond leggen we Alpha inhoudt. Hierna volgen op donderdagavonden van september tot december de overige avonden. Opgeven kan nu al, maar ook na de startavond. Meer informatie via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.; tel: 06 27205635 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Weet je welkom!