Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Voor een huwelijksdag moeten er veel zaken geregeld worden. Alle aandachtspunten staan vermeld in het online formulier ‘Aanmelding huwelijk’ op de website. Daarom vragen we jullie het formulier in te vullen, zodat alle zaken rond jullie kerkelijk huwelijk geregeld kunnen worden en de reservering definitief gemaakt kan worden. Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met de medewerkers van het Kerkelijk Bureau op telefoonnummer 351102.
Let op: vul ook dit formulier in, als jullie buiten Putten trouwen, maar wel onder de verantwoordelijkheid van de Hervormde Gemeente Putten.

Kijk ook eens op de pagina van ‘Klaar Voor De Start’; In vier avonden wordt met enkele stellen een aantal belangrijke aspecten van het huwelijk besproken. De inhoud van deze huwelijksvoorbereiding en alle overige informatie is te vinden op ….  klaar voor de start .

Hartelijk dank voor jullie medewerking. Alvast een fijne en onvergetelijke trouwdag toegewenst!

U kunt het online formulier ook vinden bij  Aanvragen, meldingen en bestellingen (hervormdputten.nl)