Beroepingswerk

Het is alweer enige tijd geleden dat u iets gehoord heeft over de voortgang van het beroepingswerk. Wij hadden gehoopt u weer een positief bericht te kunnen geven, maar dat is helaas nog niet het geval. De hoorcommissie is intussen wel wezen horen, maar door onvoorziene omstandigheden hebben we moeten besluiten om geen beroep uit te gaan brengen, zodat we ons opnieuw moeten beraden.

Graag uw voorbede om de noodzakelijke wijsheid en de leiding van de Heilige Geest bij de voortgang van dit werk.

Wijk 3 wordt begrensd vanaf de hoek Dorpsstraat/Nijkerkerstraat, Husselerweg, Havikstraat, Mennestraat, Rietgansstraat, Kraakweg, door de Stenenkamerseweg (behoort geheel tot wijk­gemeente II) door de as van de Nijkerkerstraat tot aan de grens met de kerkelijke gemeente Nijkerk, daarna door deze grens tot aan de Donkeresteeg, door de Donkeresteeg (behoort voor een deel tot wijkgemeente III en is voor een ander deel kerkelijk Nijkerk), Groot Hellerweg (behoort geheel tot wijkgemeente III), Hellerweg (behoort geheel tot wijkgemeente III), Hooiweg (behoort met uitzondering van nr. 4 (= wijk I) geheel tot wijkgemeente III), door de as van de Roosendaalseweg, Van Geenstraat, de 'Groene Scheg', Engweg, Dorpsstraat tot aan de hoek met de Nijkerkerstraat.