De Bijbelse Themaweek start volgende week. Dat betekent dat het thema ‘Petrus’ centraal staat op alle christelijke scholen in Putten. De kinderen zullen verschillende

verhalen over Petrus horen. Ook leren de kinderen een themalied aan: Jezus Die langs het water liep (WK 41) en een themapsalm: Ps. 139:1.

De predikanten zullen verschillende scholen bezoeken en op zondag 28 jan. zal deze Bijbelse Themaweek in de kerken in Putten worden afgesloten. Iedereen is van harte welkom in de morgendiensten. In de Oude Kerk zal er bij deze themadienst als voorzang ook uit Weerklank gezongen worden, vergeet dus de bundel niet. Neem ook gerust vriendjes en vriendinnetjes mee die niet (zo vaak) naar de kerk gaan.

Uitnodiging Bijbelse Themaweek afsluiting 77b078e4 781a 4295 998e 7f21f6eee494