D.V. Maandagavond gaat de actie kerkbalans van start, vrijwilligers komen deze week bij u langs om de brief af te geven. De antwoordenveloppen worden in de daaropvolgende week bij u opgehaald. Dit jaar ontvangen de jongeren van 18 tot 21 jaar een aangepaste brief speciaal gericht op de jongeren.  Digitaal invullen klik op  →        Digitaal invullen van uw kerkelijke bijdrage

Om het Kerkelijk bureau zoveel mogelijk te ontlasten verzoeken wij u indien mogelijk uw bijdrage ook online te doen en een machtiging af te geven, velen van u hebben dit al gedaan. Kerkbeheer is u hier zeer dankbaar voor. Wij voelen ons als Kerkbeheer gezegend met deze levende gemeente, met het besef dat we in roerige tijden leven. Voor sommige mensen is het moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen. Dat wij mogen vertrouwen op onze Hemelse Vader en door kunnen gaan met dit werk in Zijn afhankelijkheid. Dat de woordverkondiging, predikantsplaatsen, verduurzaming van de gebouwen, delen met anderen die het minder hebben in onze gemeente voortgang mag vinden. Mogen wij ook dit jaar op uw bijdrage rekenen?

Voor de kinderen, met name de gezinnen zal er bij de uitgang van de kerk een spel ‘Balanzenbord’ (een soort ganzenbord) uitgereikt worden. Om zo de kinderen van de gemeente meer bij de kerkelijke bijdrage te betrekken.