De kerkomroepcommissie verzorgt een aantal uitzendingen speciaal voor luisteraars van de kerkomroep.

PUTTEN UIT DE BRON
Een programma van Veluwe FM met psalmen en gezangen op verzoek van en voor luisteraars.
Het programma zelf wordt door Veluwe FM op zondag van 12.00 tot 2.00 uur uitgezonden, maar dat is een lastige tijd en daarom hebben wij een link gemaakt naar de maandagavond.
Dit is een uitzending waarvoor u verzoeken in kunt dienen, en felicitaties of een bemoediging over kunt brengen aan andere luisteraars.
De verzoeken dienen uiterlijk maandag voor 12.00 uur voor de uitzending bij  het Kerkelijk Bureau binnen te zijn;  per telefoon (351102.
Ook is het mogelijk om dit via deze website te doen. Klik hier voor het indienen van een verzoek

Als u rechtreeks naar Putten Uit De Bron uw verzoek wilt indienen kan dat ook via de
volgende link Putten Uit De Bron

OP DE DREMPEL VAN DE ZONDAG
Een programma van Veluwe FM met gewijde muziek en een korte overdenking.

DE REFORMATORISCHE OMROEP
Is dagelijks te beluisteren en word onderbroken door Kerkdiensten en de programma's van de kerkomroep

music Putten Uit De Bron

music Op de drempel van de zondag

* Tip: Kies eerst rechter muis toets daarna " Doel opslaan als"

HERHALING PROGRAMMA'S

‘Putten uit de Bron’ wordt op maandagavond uitgezonden om 19.30 uur dag en herhaald op zaterdagavond om 18.30 uur. U kunt dit programma de hele week ook beluisteren op kanaal 7 bij de Lukas luisterkastjes en bij kerk tv staat het op het menu. het programma duurt 2 uur.

‘Op de drempel van de zondag’ wordt om de andere dag herhaald om 21.00 uur,  te beginnen op zaterdagavond.