Homoseksualiteit en gemeente

Van 16.10.2019 20:00 tot 16.10.2019 22:30
Bij De Aker
Categorieën: Vorming en toerusting

Op woensdagavond 16 okt. zal er vanuit de commissie Vorming & Toerusting een avond belegd worden over ‘Homoseksualiteit en gemeente’. Deze avond is bedoeld voor een ieder die zich betrokken weet bij dit onderwerp. Daarbij denken we vooral aan gemeenteleden die zelf worstelen met hun seksuele geaardheid, maar ook aan hun ouders, broers en zussen, vrienden en vriendinnen. Ook ambtsdragers die in hun pastoraat hiermee te maken hebben, zijn van harte welkom.

We willen deze avond vooral elkaar ontmoeten en het gesprek aangaan. We zijn blij dat Herman van Wijngaarden ons deze avond wil inspireren. Herman is stafmedewerker bij de HGJB en sinds kort voor één dag in de week werkzaam voor Hart van Homo’s, een organisatie die gelovige homo’s ondersteunt. Ook willen we met elkaar bespreken of en zo ja, hoe we aan deze avond een vervolg kunnen geven. We komen bij elkaar in De Aker en beginnen om 20.00 uur. Wees hartelijk welkom!

Misschien ben je/bent u verhinderd om naar deze avond te gaan, of vind je/vindt u het moeilijk om naar zo’n avond toe te gaan. En zou je/u toch wel eens met iemand willen doorpraten over wat jou/u bezighoudt. Stuur dan gerust eens een mailtje naar de contactpersonen van deze werkgroep: Gerjanne Loedeman (jwa@hervormdputten.nl) of ds. Polinder (wcpolinder@hervormdputten.nl).