Zang- en orgelavond

Bij Oude Kerk
Categorieën: Concerten

Zang- en orgelavond Oude Kerk

Op D.V. zaterdagavond 26 januari 2019 organiseert de concertcommissie een hartverwarmende zang- en orgelavond in de Oude Kerk van Putten. Met twéé orgels en panfluit als begeleiding en muzikale omlijsting! Veelvuldige samenzang van prachtige psalmen en gezangen sieren het programma, zoals psalm 146 en ‘Neem mijn leven, laat het Heer’ met verschillende melodieën.

De twéé orgels zullen worden bespeeld door de bekende musici André van Vliet en Marco den Toom. Ook wordt muzikale medewerking verleend door de panfluitiste Carina Bossenbroek. De samenzang zal worden afgewisseld met muzikale intermezzo’s zoals Psalm 42 van Piet van Egmond en het bekende lied ‘Ik zal er zijn’.

Allen hartelijk welkom! Het concert begint om 19.30 uur. De toegang is uiteraard weer vrij, wel wordt bij de uitgang een collecte gehouden.