Streekmannenkoor zingt voor hospice Nijkerk e.o.

Van 27.09.2018 20:00 tot 27.09.2018 22:00
Categorieën: De gemeente

Het hospice Nijkerk e.o.: een fantastisch initiatief dat nu al 25 jaar met uitstekende zorg in de laatste levensfase bezig is. Om dit in de toekomst te kunnen voortzetten, is o.a. veel geld nodig. Wij willen als christelijk streekmannenkoor NW-Veluwe, Nijkerk hier graag aan bijdragen door middel van een benefietconcert. Onze enthousiaste en inspirerende dirigent Martin Mans heeft een prachtig programma samengesteld. Het concert vindt plaats op donderdag 27 sept., aanvang 20.00 uur, in de Kruiskerk Venestraat 44 te Nijkerk. Medewerkenden zijn: Thom Hesseling (orgel), Jan Lenselink (vleugel), Carina Bossenbroek en Jolanda van de Wege (panfluit) en het ensemble NW-Veluwe. Voorverkoop toegangskaarten reeds gestart. Kaarten voor dit concert à € 15,-zijn verkrijgbaar bij: Boekhandel Den Hertog, Frieswijkstraat 6 en Drogisterij & Parfumerie Nijkerk, winkelcentrum Paasbos en via de website: www.streekmannenkoor.nl.