Openstelling Oude Kerk

Van 01.09.2018 13:00 tot 01.09.2018 16:00
Bij Oude Kerk
Categorieën: De gemeente

Tijdens de vakantie periode bent u van harte welkom om de Oude kerk in het hart van Putten te bezichtigen.
Het kan best zijn dan u op een zondag al in de Oude Kerk bent geweest. Maar nu kunt u ook op woensdagmorgen een heel anders door de kerk heen lopen.

U kunt komen luisteren naar de Psalmen en andere liederen die door de verschillende organisten ten gehore worden gebracht op het mooie Bätz-Witte orgel.
Of u neemt een kijkje in de consistoriekamer of de grafstenen die nog in de kerk liggen.
Als u zin heeft in een gesprek kunt u één van de vrijwilligers aanschieten, maar u kunt ook in de kerkbank gaan zitten om tot rust te komen.
De koffie, thee of limonade staat voor u klaar en neem gerust uw kinderen mee naar de kerk.

De openstellingen zijn elke woensdagmorgen vanaf 4 juli t/m 22 augustus van10.00 uur tot 12.00 uur .
Elke zaterdagmiddag  vanaf 7 juli t/m 1 september van 13.00 uur tot 16.00 uur .

.Werkgroep openstelling Oude Kerk