Orgelconcert Minne Veldman in Oude Kerk Putten

Van 25.07.2018 20:00 tot 25.07.2018 22:00
Bij Oude Kerk
Categorieën: De gemeente

Op woensdagavond 25 juli zal de organist Minne Veldman een orgelconcert verzorgen op het historische Bätz-Witte orgel (1860) in de Oude Kerk in Putten. Met een gevarieerd programma belooft het een mooie avond te worden. Minne heeft een uitgebreide concertpraktijk. Hij treedt regelmatig op als organist, pianist en dirigent, als solist en als begeleider. Jaarlijks geeft hij een groot aantal orgelconcerten door heel Nederland. Het concert begint om 20.00 uur, de kerk is open vanaf 19.30 uur en de toegang is vrij.

In het vervolg van de serie zullen Sander van Marion (1 augustus) en Vincent de Vries (8 augustus) de concerten voor hun rekening nemen. Op 15 augustus zal de serie worden afgesloten met een prachtig slotconcert, verzorgd door André van Vliet, Marco den Toom en Arjan & Edith Post, met twéé orgels en trompetten.