Kerst met Vaya!

Van 04.10.2017 19:30 tot 04.10.2017 21:15
Categorieën: De gemeente

Christelijk Vocaal Ensemble ‘Vaya con Dios’ start op D.V. 4 okt. een kerstproject. Alle vrouwen zijn van harte welkom om met ons mee te zingen. Beginnende zangeressen worden op 8 repetities verwacht, gevorderde zangeressen repeteren mee in de maand november en december. De repetities zijn op woensdagavond van 19.30-21.15 uur in het Vereenigingsgebouw te Huinen, de repetitiedata kunt u vinden op www.vayacondios.eu. Deelname aan dit project kost € 40,- en er zal een mooie afwisseling zijn tussen traditionele, bekende carols en wat minder bekende kerstliederen. Thuis kan er geoefend worden met geluidsfragmenten per stempartij. We verlenen onze medewerking aan een kerkdienst op 10 dec. en de kerstnachtdienst op 24 dec. in de Oude Kerk te Ermelo. Op 15 dec. hopen we zelf een kerstconcert te geven. Graag tot ziens!