Ontmoeting en toerusting rond geloofsopvoeding wijk 4

Bij De Aker
Categorieën: Wijkgemeente 1

Uitnodiging

Tijdens de week van de opvoeding organiseren de wijkkerkenraden per wijk een avond over: thuisgodsdienst. Deze avonden staan in een serie avonden over geloofsopvoeding voor alle leeftijdscategorieën. Vorig jaar zijn er avonden geweest voor ouders van kinderen in de leeftijdscategorie 11-16 jaar in combinatie met catechese. Ook waren er avonden over kinderbijbels voor ouders van kinderen de leeftijdscategorie 1-4 jaar. Dit jaar geven we een vervolg aan deze cyclus door een avond te organiseren over huisgodsdienst voor ouders van kinderen van 5-12 jaar. De volgende avonden zijn hiervoor gepland:

Wijk 1: 4 okt. om 19.45 uur in De Aker;

Wijk 2: 5 okt. om 19.45 uur in De Arendshof;

Wijk 3: 4 okt. om 19.45 uur in De Aker;

Wijk 4: 12 okt. om 19.45 uur in De Aker;

Wijk 5: 4 okt. om 19.45 uur in De Aker.

Deze avonden willen met elkaar nadenken over hoe we in ons gezin met ons geloof bezig zijn. Hierbij richten we ons op de gezinnen met kinderen op de basisschool (5-12 jaar).

Hoe bidden we met ons kind, wanneer lezen we uit de Bijbel, hebben we gesprekken over ons geloof en zingen we ook in ons gezin? Zomaar wat vragen die deze avond behandeld worden. Wanneer jullie een kind hebben in deze leeftijdscategorie krijgen jullie een persoonlijke uitnodiging van de wijkkerkenraad. Mocht je niet kunnen op deze datum, dan ben je welkom bij één van de andere wijken. Graag van tevoren opgeven bij de desbetreffende predikant (voor contactgegevens: zie wijkberichten).

Werkgroep geloofsopvoeding