Kerstconcert Chr. Gem. Zangverenigingen ‘Het Zuiderkoor’ en ‘U zij de Glorie’

Van 22.12.2016 19:30 tot 22.12.2016 22:00
Categorieën: De gemeente

Op D.V. 22 dec. is er een kerstconcert in de Hersteld Hervormde Kerk, Henslare 2 in Putten. Dit concert wordt gegeven door de Chr. Gem. Zangverenigingen ‘Het Zuiderkoor’ uit Putten en ‘U zij de Glorie’ uit Garderen. Speciaal voor dit concert treden de koren deze avond op als één groot gemengd koor.
Verder treden ook op het mannenkoor ‘Tehillim’, dit is een mannenkoor samengesteld uit koren van de zelfde dirigent Albert van Maanen.
Herman Reijers begeleid de samenzang op het orgel en Bert Elbertsen is achter de piano. Opening en sluiting is in handen van dominee A.L. van Zwet.
Aanvang van het concert is om 19.30 uur. De kerk is open om 19.00 uur. De toegang is vrij, wel is er een collecte voor bestrijding van de onkosten.