Jubileumconcert ‘Born Again’

Van 29.10.2016 19:30 tot 29.10.2016 22:00
Categorieën: De gemeente

Interkerkelijk Gospelkoor Born Again viert dit jaar haar 15-jarig bestaan! Daarom geven wij zaterdag 29 oktober a.s. een jubileumconcert in de Gereformeerde Kerk Achterstraat 39 in Putten. Het belooft een mooi afwisselend concert te worden, met gastoptredens van Pearl Joan (Jozefzoon) en Lucas Kramer onder muzikale begeleiding van pianiste Denise Brand, die solo's ten gehore zullen brengen, maar ook samen mooie duetten vertolken. Ook zullen zij samen met Born Again prachtige liederen zingen!  Interkerkelijk Gospelkoor Born Again is een gezellig koor, wat o.l.v. staat van Rob van Surksum uit Amersfoort. De muzikale begeleiding is in handen van pianist Gert van den Boom uit Alphen a/d Rijn. De leden zijn reuze enthousiast en zetten zich ook volledig in om er een mooi concert van te maken. Iedere maandagavond oefenen wij in het gebouw van het Puttens Mannenkoor aan de Hooiweg in Putten. Regelmatig treedt ons koor op in kerkdiensten en verzorgingshuizen en elk jaar kunt u ons bezoeken op één van onze concerten. Ons koor is nog steeds op zoek naar nieuwe leden, vooral mannen met een mooie baspartij zijn extra welkom!

U bent van harte welkom op zaterdagavond 29 oktober in de Gereformeerde Kerk aan de Achterstraat.

Aanvang 19:30 uur. De deur gaat om 19:00 uur open.

Entreeprijs  € 10,-.

Kaart verkoop: Dhr. P. Sennema,  Bakkerstraat 4 Putten, tel.: 0341-358060 en bij mw. T. van Keulen, Leijsbornstraat 12 Putten, tel.: 0341-353617.

In de pauze is er gelegenheid om een kopje koffie te nuttigen en/of een CD van Pearl of Lucas te kopen (koffiemunten zijn te koop bij de ingang van de kerk).

www.gospelkoorbornagain.nl