Najaarsconcert ‘Born Again’

Van 09.11.2019 19:30 tot 09.11.2019 22:00
Categorieën: Concerten

Op zaterdag 9 nov. a.s. hoopt Interkerkelijk koor ‘Born Again’ o.l.v. Rob van Surksum

een najaarsconcert te geven in de Gereformeerde Kerk aan de Achterstraat in Putten.

Aan dit concert verlenen ook Elise Mannah (bekend van ‘Nederland Zingt’) en Lucas Kramer hun medewerking. Aniek van Oostrom speelt mee met haar panfluit. Vaste pianist van ons koor, Gert van den Boom, zal tijdens de collecte samen met Aniek een prachtig muzikaal stuk spelen. De aanvang is om 19.30 uur, de kerk is open om 19.00 uur. De toegang is vrij, wel wordt de collecte van harte aanbevolen om de gemaakte onkosten te bestrijden. Bij de ingang zijn koffie/thee munten te koop voor in de pauze, ook zal er een CD tafel zijn waar Elise en Lucas hun CD's zullen verkopen. Wij heten u van harte welkom om deze avond bij te wonen.