Volkskerstzang 2019

Van 24.12.2019 20:00 tot 24.12.2019 21:30
Categorieën: Getuigen

Kom verwondert u hier mensen! Ook dit jaar wordt er door de Interkerkelijke Evangelisatie Commissie weer de Volkskerstzang georganiseerd in de Sporthal de “Putter Eng” aan de Engweg op dinsdag 24 dec. 2019. Een ieder wordt hartelijk uitgenodigd om mee te zingen en te luisteren naar het kerstevangelie. Neem gerust iemand mee die niet zo snel de kerk zal bezoeken. Medewerking aan deze avond verlenen De Verenigde Veluwse Koren o.l.v. dhr. Leander van der Steen en fanfarekorps Excelsior o.l.v. dhr. A. Bruinink. De meditatie wordt verzorgd door ds. D. Boekema.

Hij of zij, die denkt de Volkskerstzang te bezoeken, neem toch iemand mee! De Heere Jezus zegt: Komt tot Mij, allen die vermoeid en belast zijt en Ik zal u rust geven!

De deuren van de sporthal gaan om 19.00 uur open en de avond begint om 20.00 uur.

Er is een collecte bij de uitgang ter bestrijding van de onkosten.

Iedereen is van harte welkom.

De I(nterkerkelijke) E(vangelisatie) C(ommissie) P(utten) (IECP)