Groot Zomeravondconcert door streekkoren

Van 15.06.2019 19:30 tot 15.06.2019 22:00
Categorieën: Concerten

Op zaterdag 15 juni zal in de Gereformeerde Kerk aan de Achterstraat te Putten een groot koorconcert gegeven worden door verschillende koren uit de regio t.w. de Chr. Gem Zangver. Het Zuiderkoor uit Putten, U zij de Glorie uit Garderen, het Hervormd Zangkoor uit Lunteren en mannenensemble Tehillim uit Putten. Alle koren staan o.l.v. dirigent Albert van Maanen. Organist is Roelof van Middendorp en pianist Bernard Slijkhuis. Verder werken mee Pier de Jong (hoorn) en Aniek van Oosterom (panfluit). Het samengesteld koor zal bestaan uit ca. 150 zangers en zangeressen. Het koor brengt een afwisselend programma samengesteld van bekende en minder bekende koormuziek. Natuurlijk zal de samenzang niet ontbreken en zullen orgel en piano zich niet onbetuigd laten. Het belooft zeker een prachtige avond te worden, bedoeld als heuse opmaat naar de zomer. De toegang is gratis, wel zal er een collecte worden gehouden ter bestrijding van de onkosten. Aanvang van het concert is om 19.30 uur. De kerk is open om 19.00 uur.