Winter/kerst concert Interkerkelijk Gospelkoor Born Again

Van 08.12.2018 19:30 tot 08.12.2018 22:00
Categorieën: Concerten

Op zaterdag 8 dec. a.s. hoopt Interkerkelijk Gospelkoor Born Again uit Putten o.l.v. Rob van Surksum een winter/kerst concert te verzorgen in de Gereformeerde Kerk aan de Achterstraat 39 in Putten. Naast onze vaste pianist Gert van den Boom zal Marieke Booy Born Again ook in diverse stukken begeleiden met haar viool. Het Elspeets Mannen Ensemble uit Elspeet o.l.v. Dick van Asselt verlenen ook hun medewerking aan deze gevarieerde avond. De zusjes Geeke van Beek (saxofoon) en Hetty Jansen (klarinet) zullen zorg dragen voor twee prachtige instrumentale momenten in het programma.

Ook samenzang met het publiek staat op het programma; het belooft een prachtig winter/kerstconcert te worden voor jong en oud. De toegang is gratis, wel is er een collecte voor de gemaakte onkosten. Aanvang: 19.30 uur. Kerk open: 19.00 uur.