Orgelconcert Sander van Marion in Oude Kerk Putten

Van 01.08.2018 20:00 tot 01.08.2018 22:00
Bij Oude Kerk
Categorieën: De gemeente

Op woensdagavond 1 augustus zal de organist Sander van Marion een orgelconcert verzorgen op het historische Bätz-Witte orgel (1860) in de Oude Kerk in Putten. Dit concert staat in het teken van zijn afscheid van zijn ruim 60-jarige carrière als concertorganist. Met werken van verschillende componisten uit verschillende laden, wordt een breed publiek bediend. Het concert begint om 20.00 uur, de kerk is open vanaf 19.30 uur en de toegang is vrij.

Het volgende concert zal plaatsvinden op woensdagavond 8 augustus en wordt verzorgd door Vincent de Vries (Seoul). Op 15 augustus zal de serie worden afgesloten met een prachtig slotconcert, verzorgd door André van Vliet, Marco den Toom en Arjan & Edith Post, met twéé orgels en trompetten.