Jubileumconcert, 10 jaar kinder- en tienerkoor de Jonge Luitjes

Van 07.04.2018 19:30 tot 07.04.2018 22:00
Categorieën: De gemeente

Op D.V. 7 april is het maar liefst 10 jaar geleden dat ons koor voor het eerst repeteerde en dat gaan we vieren met een feestelijk concert op diezelfde datum. Iedereen is van harte welkom in de Gereformeerde Kerk, de kerk is om 19.00 uur open en om 19.30 uur openen het kinder- en tienerkoor het concert op unieke wijze. Harrie Stijf begeleidt de koren op piano en het geheel staat onder leiding van Martine van den Hazel-Stoffer. Uiteraard hoeft u voor dit feestje niet te betalen, een cadeautje geven mag altijd! Na het concert is er gelegenheid om ons te feliciteren en zijn er hapjes en drankjes. Graag tot ziens op 7 april! Voor info/contact: www.dejongeluitjes.wordpress.com / dejongeluitjes@gmail.com. Heb jij bij ons op koor gezeten en hier nog niets van gehoord? Stuur ons dan even een mailtje! Wij willen je namelijk ook vragen een lied met ons mee te zingen, samen met andere oud-leden.

Kinder- en tienerkoor de Jonge Luitjes