Paas Jubel 2018 door De Interkerkelijke Evangelisatie Commissie Putten

Van 01.04.2018 07:30 tot 01.04.2018 10:00
Categorieën: De gemeente

Op D.V. zondag 1 april, eerste paasdag, organiseert de Interkerkelijke Evangelisatie- Commissie opnieuw een ‘Paas Jubel’ op een drietal locaties

o.a. 1e locatie: bij de speelplaats aan de Slangenburg/Hoofdlaan;

2e locatie: op de driesprong Hakschaer/Kelnarijstraat en tot slot op de

3e locatie: driesprong Torenlaan/Brinkstraat), waar dan paasliederen gezongen worden.

Wij nodigen een ieder uit die getuigen wil van de opgestane Christus. U wordt vriendelijk verzocht om op het eerste punt te verzamelen en vervolgens gaan wij allen lopend, indien mogelijk, naar de volgende zanglocaties.  Het paasappèl begint om 7.30 uur en vooraf wordt het paasevangelie voorgelezen. Liturgieën zijn aanwezig en muzikaal worden wij ondersteund door een koperkwartet. We hopen op een goede opkomst en droog weer. Voor informatie kunt u contact opnemen met Fred Renes, tel.: 06-50822742 of fjrenes@solcon.nl.

De Interkerkelijke Evangelisatie Commissie Putten