COV Putten geeft een kerstconcert in Engelse stijl

Van 07.12.2019 20:00 tot 07.12.2019 22:00
Bij Oude Kerk
Categorieën: Concerten

Zaterdag 7 dec. vindt er in de Oude Kerk te Putten een kerstconcert plaats in Engelse stijl. De Christelijke Oratoriumvereniging Putten zingt een aantal Christmas Carols. Dit gebeurt in afwisseling met lezingen uit de Bijbel. Luca Huur, jongenssopraan en lid van de Veluwsche Sanghertjes, zingt enkele solo’s en ook u als bezoeker zingt enkele liederen mee. De lezingen worden verzorgd door Henny Pauw en Okko van Dijk. Het orgel wordt bespeeld door Rien Donkersloot en de algehele leiding is in handen van Gerben Budding. De combinatie van Christmas Carols en lezingen spreekt erg tot de verbeelding en maakt dat het geheel geschikt is voor jong en oud. Het concert begint om 20.00uur. De deuren gaan open om 19.30 uur. In de voorverkoop kost een toegangsbewijs € 10,-. Aan de deur is dit € 12,50. Voorverkoopadressen zijn: ‘Het Boekpunt’ in Putten en Riemer & Walinga in Ermelo of via de leden van COV Putten.